In AFAS hub

Automatisch aanmaken ontvangsten

Worden ontvangsten van bestellingen soms vergeten in jouw organisatie? Dit kan het facturatieproces vertragen. Denk bijvoorbeeld aan de bezorging van bloemetjes bij collega’s. HubBI automatiseert de creatie van ontvangstbewijzen voor dit type inkooporders, waardoor je facturatieproces soepel en zonder onderbrekingen verloopt. Vertrouw op HubBI om jouw ontvangstbewijzen efficiënt en foutloos te beheren, zodat je meer tijd overhoudt voor wat echt telt in je bedrijf.

HubBI in en om AFAS

HubBI is de meest gebruiksvriendelijke automation-assistent van Nederland. Kies voor tijdbesparende en efficiënte oplossingen binnen AFAS-processen met In AFAS hubs. Of een naadloze integratie met externe applicaties dankzij Out AFAS hubs en Verbruiks hubs. Ook omvangrijke AFAS-conversies hubt HubBI voor je.

  • Meer werkgeluk
  • Hogere bedrijfscontinuïteit
  • De gebruiksvriendelijkste tool van Nederland
  • Gratis installatie
  • Gratis kennismaking

Meer over HubBI

Aan de slag met een In AFAS hub

Stap 1

Kies de gewenste hubs in het bestelformulier.

Stap 2

Wij gaan voor je aan de slag en richten de hubs voor je in.

Stap 3

Binnen 1 dag heb je toegang tot het HubBI-platform.

Stap 4

Aan de slag!

"Bij elke proceswijziging of -optimalisatie, vragen collega’s of HubBI kan worden ingezet."

Robert Rehák, Specialist HR-systemen en services

Deze organisaties versnellen al met HubBI

Aan de slag met deze hub? Bestel de hub vandaag nog.

Vraag deze hub aan Stel een vraag

Veelgestelde vragen

Een In AFAS hub is een koppeling die een proces versnelt en automatiseert in AFAS. Hierbij worden gegevens uit AFAS gehaald en weer terug in AFAS geschoten.

In AFAS hubs worden aangeboden in abonnementsvorm. De kosten per abonnement vind je op de pagina tarieven.

Het implementeren van bestaande In AFAS hubs is gratis m.u.v. de totaaloplossingen Offboarding en PNIL.