KvK-controle
Het is natuurlijk van groot belang om zakelijke relaties te hebben die betrouwbaar zijn. Met de KvK-controle van HubBI kunnen de bedrijfsgegevens van deze relaties eenvoudig gecontroleerd worden via het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Zo helpt HubBI jou snel en veilig de bedrijfsgegevens van leveranciers, ZZP’ers en potentiële klanten te verifiëren.
Hoe werkt deze controle
- Er wordt een nieuwe organisatie of persoon aangemaakt in Profit waarbij het KvK-nummer wordt ingevoerd.
- De koppeling controleert of het KvK-nummer overeenkomt met de gegevens in het KvK-register.
- De koppeling stuurt de volgende gegevens terug naar AFAS: KvK-nummer, organisatienaam en type validatie.
- Bij afwijkingen wordt een signaal of workflow opgestart. Dit is naar eigen inzicht in te richten.

Waarom deze koppeling
- Dankzij de integratie van HubBI worden de bedrijfsgegevens van leveranciers, zzp'ers en potentiële klanten automatisch en veilig geverifieerd.
- Snel en veilig bedrijfsgegevens verifiëren.
- Voorkomen van financiële risico's.
- Efficiëntie en tijdbesparing.
- Altijd compliant.

HubBI automatiseert processen in en om AFAS
De KvK-controle is één van de oplossingen van HubBI. HubBI neemt al het onnodige repeterende handwerk van je over, zodat jij bezig kunt zijn met wat écht belangrijk is. HubBI automatiseert processen, deelt je werk slimmer in en zorgt voor inzicht in de juiste data op het juiste moment. Optimaliseer het gebruik van jouw AFAS platform daarom met HubBI en hou tijd over voor die dingen waarmee jij het verschil maakt.
